.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت ایرنا از اظهارات فائزه هاشمی بعد از دستگیری

چهره ها - فائزه هاشمی رفسنجانی هنگام بازداشت در پاسخ به پرسش های خبرنگار ایرنا گفت: به شما جوابی نمی دهم، ژست آدم های حق به جانب را نگیرید.

وقتی که خبرنگار ایرنا از او سوال کرد هدف شما از حضور در خیابان در این ساعت از روز چه بود گفت: جوابی به شما نمی دهم شما اگر جوابی می خواهید باید به دفتر من بیایید تا آزادانه با هم صحبت کنیم.

فائزه هاشمی در عین حال که با خبرنگار ایرنا صحبت می کرد به نیروهای امنیتی و انتظامی توهین می کرد.

وقتی که خبرنگار از او پرسید شما که مدعی هستید چرا به نیروهای امنیتی توهین می کنید؟ اظهار داشت: من پاسخی به شما نمی دهم.

زمانی که فائزه هاشمی درخواست آب کرد، خبرنگار برای او آب آورد و گفت چیز دیگری نیاز ندارید؛ او در پاسخ به خبرنگار ایرنا گفت: ژست آدم‌های حق به جانب را نگیرید و من با شما هیچ صحبتی ندارم.

به گزارش ایرنا، فائزه هاشمی در حالی که قصد داشت با اظهارات تند و سر دادن شعارهای تحریک آمیز، ناآرامی ایجاد کند، در خیابان ولیعصر از سوی ماموران امنیتی شناسایی و بازداشت شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 اسفند 1389
آی مردم قوه قضائیه هیچ کاری نمی کند اگر تمام ایران توسط این فتنه گران نابود شوند قوه قضائیه سکوت اختیار می کند قوه قضائیه از ترس هاشمی ها حرفی نمی زند واقعا مردم راست می گویند که مسئولین مملکتی با هم بده و بستان دارند و هیچ وقت پته هم را به آب نمی زنند عده ای هم که ضد فتنه گران بودند بخاطر بی توجهی قوه قضائیه بی طرف شدند به شما قول صد در صد می دهم که تا سالهای متمادی این فتنه گران آزاد هستند و جوانان بسیجی ما همچنان بدست این فتنه گران نابود می شوند قوه قضائیه جان سکوت کن شاید آبرویت در بین فتنه گران حفظ شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.